2001-02-23

igår var jag först nere med vincent och hälsa på annica och ludvig. har ett kort på dem med respet till annicas första vilja kommer jag inte lägga ut det men kan säga att ludde är så himla söt och så liten i mina ögon men inte så konstigt då jag är van vid min stora kille nu,

sen hem och mötte upp rikard och svärmor och åkte till återvinningen i hackefors och titta lite köpte en lite fluga till vincent när han ska vara fin.


sen hämta håkan och fixa lite för att sen åka till värna och hämta ny bil då våran gått sönder så ska sälja den och har istället köpt pappas gamla bil en liten suzuki swift perfekt liten bil för oss.

sen hem till mamma och fixa med ägar bytet och sen umgicks vi lite med mamma

sen vart det så sent så köpte hem mc donalds mat och sen fick vincent en flaska och somnade snabbt.

kollade lite tv och så innan vi gick och lade oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0