Alla hjärtans dag

idag har vi varit och handlat hem mat till en vecka på maxi...
fick en lite provpåse vid kassan med från arla med tre produker i tack tack



detta fanns i min påse



och detta fanns i rikard´s påse



sen var vi på öb en sväng för att sedan åka till åkersson hembageri och köpa fika bröd till eftermiddagen då pia och ellie kom.

köpte winebröd till pia och rikard medans jag och barnen tog en beskvi och ellie åt sin första beskvi med gott gott och så söt hon var när hon åt den



sötnos



lycka är att få en beskvi


var även uppe hos pappa idag och la en ros en blo fin ros fick han i dag på alla hjärtans dag.




sen på kvällen var det dags för våran middag och gud så gott det var. haft en underbar dag med vänner och min familj...










dessa bilder var vår förrätt  (dom ovan)

här nedan följer varmrätten





universums godaste dricka


här nedan kommer efterrätten









hade en trött vincent på kvällen somna från maten och allt















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0