begravning

ja igår var det då dags för min pappas begravning.
mamma hade tagit med ett halsband som jag fått ärva av pappa
så jag hade det på mig sen hade jag ett annat halsband som min pappa köpte när jag var 10
det är alldeles förlitet nu men hade det ett varv runt armen som armband.

var en otroligt fin begravning men det brast tidigt för mg så fort låten
som en bro över mörka vatten spelades exploderade mina tårar och sen igen vid gabriellas sång.

efter begravningen barn kenneth, alla, rikard, håkan, janne och leif från begravningsbyrån ut pappa.

och sen gick vi alla ner till graven där männen tog nytt tag om kistan och hissade ner pappa i jorden.

jag saknar honom så himla mycket




efter begravningen åkte vi till aska gård och där vi hade begravningskaffet med smörgåstårta och kaffe och kaka.

sen åkte vi hem till mamma och var med henne hela kvällen och åt mat med henne det blev rotfruktsgratäng och kött och jensenn´s favoritsås





må du vila i frid pappa. vi älskar dig så himla mycket



Kommentarer
Terese

Vilken fin krans som låg på din pappas kista.

Förstår att dagen måste varit tuff men nu vilar din pappa utan smärta.

Vilken kyrka hade ni begravningen i?

Kram

2011-02-02 @ 12:58:25
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag är så ledsen för din skull. Kram

2011-02-02 @ 19:38:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0