blir ett långt inlägg med mycket bilder

Fredagen


först var vi på biltema och köpte hjullager fett och sen åkte vi till min mamma och hämtade en lyckta som vi ska ha på pappas grav. sen var vi en sväng vid pappas grav och tittade till.

sen släppte rikard på mig på stan för jag skulle till min psykolog angående min rädsla för tandläkare.
efter det besöket kolla jag bussen till värna och tog en macka på subway var så himla hungrig.

sen åkte jag ut till värna för att leka med min lille prins, rikard lagade bil var tvungen att byta hjullager på sin brors bil. vincent ska sova i värna till söndag.

jag satt inne i huset och lekte med vincent och pang sa det i rutan vart livrädd och det var en liten fågel som flög rakt in i rutan så jag upp och hämta robert som gick ut och titta till fågeln som var lite yr men hel ok satt som limmad på robban och ville inte lämna honom

sen åte vi mat där innan vi åkte hem



lilla pippin










vincent i sitt bollhav





sötnos



vincent sov när fågeln flög in i rutan





håkan busa med vincent.. potatis säck som hatt funkar


när vi kom hem hade jag fått ett paket från buzzador som jag ska prova men också dela ut bland mina vänner och se vad dom tycker om det. fick hem ny taco krydda från santa maria för fisk










10 st kryddpåsar



Lördag

idag har vi varit hos nettan och fegge på middag och barnfritt. underbart. älskar dessa människor.
dom är helt underbara.
bjöd på middag vi fick grillad fläskytterfilé, klyft potatis och så. sen åt vi hallonpaj, och sen lite senare åt vi kräftor det var första gången jag åt kräftor och det var ruskigt gott mums. sen blev det massa prat och chips.

drack en del gott med bacardi brezze och cider gott gott

kom hem vid kvart i ett på natten...

tack för en underbar dag fegge och nettan




fick även en del bilder på vincent från sin farmor när han var där och dom kommer här nedan



min prins när han går





vincent lagar mat med sin farfar









Söndag

idag vaknade vi vid halv nio och gick upp och åt frukost och gjorde oss klara för att åka till värna.
var ute strax innan elva och rikard satte igår med att fixa sin mammas bil avgas systemet behödes fixas.

jag var inne med min prins en stund sen satte vi honom i vagen och gick en liten promenad upp till putte och eva och sa hej till dem.

på vägen tillbaka gick vincent på vägen men höll i mig och sin farmor dock men han var så stolt... älskade unge. sen när vi kom tillbaka fick han lite mat i sig och lekte för fullt.

sen var det dags för middag och håkan bjöd på stek med kokt potatis, blomkål och sås. aöltid lika gott mums.

sen fortsatte rikard med bilen och jag satt och lekte med vincent sen vart han så trött och somna i min famn i soffan och jag somnade jag med

resten av dagen var lugn och vi åkte hem runt sex och sitter nu och bara tar det lugnt och tittar på wallander ska snart byta kanal och se whale wars som vi älskar även om vi redan sett alla avsnitt.





vincent är i farten



vincent´s bollar är överallt



vincent ritar



mammas duktiga kille



trötter i mammas famn





min älskade ängel


fick en överraskning när jag hade skrivit prov i onsdags med min bok till min nya kurs hade kommit gissa om jag blev glad





så det var allt för denna gång..

hörs i morgon igen då ska vi till värna och slutföra jobbet på rikard´s mammas bil






Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det låter som att du haft en bra helg. :-)

2011-02-07 @ 08:20:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0