dagen i dag då

ne orakar inte skriva om dagen bara avrit hemma idag.

nu på kvällen efter att kollat igenom bilder på mammas kamera och sett bilder från i julas när vi fira med pappa och sen var det bilder på begravningen bröt jag ihop.

gråtit en del i kväll saknar min pappa så himla mycket.
önskar verkligen att han skulle finnas kvar hos oss
önskar att allt bara varit en mardröm.
vill inte vara 24 år och inte ha någon pappa mer
du fattas mig verkligen pappa vill ha dig här hos oss alla
inget kommer någonsin bli sig likt
vill få tillbaka den glädjen jag hade innan du försvann
är glad men inte på samma sätt och kommer ta lång tid innan jag kan acceptera att du inte finns mer bland oss...


älskar dig så himla mycket pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0