dagen idag då...

gick upp tidigt och åt frukost för att sen åka till mamma och kopiera lite papper och lämna dem och sen till vera och hämta en reservdel till en bil och sen till pappas grav och kolla till ljuset lite så att det inte frusit.

är så fint uppe hos pappa. skönt att ha en plats att gå till och "prata" med honom och veta att han är trygg nu och kommer aldrig mera ha ont.


sen åkte vi hem och hämta rikard´s mamma och pappa och åkte till ryd för vi skulle bjuda dem på kina buffe och vincent fick prova och åka en lekbil....








vincent hade väldigt roligt här men när vi la i en peng och satte igång den var det inte lika roligt,... har film på det med det kommer senare...

efter att vi ätit god mat det godaste var någon ny rätt de börjat med som var fläskfilé i honungssås gott gott så åkte vi hem och jag satte mig och plugga direkt snart klar med denna kurs med bara en uppgift kvar sen prov på det.


resten av dagen blir lugn ska blogga igen ikväll så videon kommer upp och ta kort på vår nya dvd hylla och vincent´s nya byrå


Kommentarer
annica

Ja, det är så irreterande att folk inte kan respektera att jag vill ha koll... Att du gett det till din svärmor vet jag :)

Kramar

2011-02-20 @ 16:27:42
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0