Dagen med stort D är här

då var dagen kommen. känns skönt men pissigt samtidigt.
skönt att få veta att pappa ska begravas idag och får sin sista vila och att familljen och de närmaste
samlas för att säga farväl en sista gång.

men känns tungt för nu är det verkligen defenitivt idag ska jag säga hej då till min älskade pappa för sista gången

jag saknar våra samtal pappa, hur du alltid fick mig att le genom att titta på dig,
saknar alla din goda råd men mest av allt hatar jag att du aldrig får se vincent växa upp till en fin ung man.

du kommer inte vara där när jag tar min examen eller föra mig till altaret när jag gifter mig

det 'r sånna stunder som gör att jag kan gråta av sakinad i all evighet.

men det är skönt att veta att du inte har ont mer att du slipper lida.

du gav cancern en rejäl fajt du var stark och nu är det jag som måste vara stark i dag.

jag har din styrka inom mig.


älskar dig pappa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0