Dansk melodi grand prix 2011

mamma var hos oss i går kväll eller ja hon kom på eftermiddagen och hade med dig varor så  vi kunde äta mat tillsammans blev lövbiff från skönero och till det pommes och kantarell smör, bearnaisesås och coleslaw. satt och kolla lite på dia bilderna vi lagt in i datan med var riktigt kul faktiskt.


ni må tro att vincent blev glad att mormor kom



sen halv nio var det dags för första gången för mig och rikard och mamma har inte sett det på 40 år

DANSK MELODIO GRAND PRIX




Var riktigt kul att se inga jävla del finaler och handra chansen och bla bla bla en enda stor final med tio bidrag kan det inte vara så i sverige med eller


och vinnarna blev ett band som heter "a friend in london"



låten var riktigt bra faktiskt lite rock över det hela och ja helt i min smak faktiskt..

mellan spelet mellan röstningen var rolig med handlade om tommy seebach han som är rasmus seebach´s pappa

var kul och många minnen för mamma med

sen när kl var elva körde rikard hem mamma sen var det dags att sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0