en annons till micke

tänikte passa på att lägga upp en annons till min vän micke.
han har börjat göra ljus och blomarragemang och har några som är klara
men gör även ljus på beställning efter kundens önskemål om glas, färg och så.

här kommer lite bilder på det han redan gjort och kommer ven lägga upp bild på den jag beställt.

arrangemangen ligger i pris från 30:- till 300:-

här har ni hans mail så ni kan kontakta honom

[email protected]





































här är mitt ljus jag beställt. ska sättas i ett rosa ljus i sen är det klart
visst är det snyggt

















en av mina favoriter












perfekta att ha hemma eller ge bort som present just för att ingen blir den andra lik...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0