en månad :(

för en månad sen den 16e januari somnade min pappa in.
han släppte taget om livet och lät sin cancer vinna.
hela dagen har det fallit tårar ner för min kind.

saknar min pappa så himla mycket
var uppe vid graven idag och tände ett ljus för honom.





sen var det bara att hålla sig aktiv hela dagen hyrde ett släpp och körde möbler till värna och hämta nya möbler till vincent.

men har inte kunnat fokuser så bra på det jag skulle kunde inte plugga eller något bara varit ledsen hela dagen

älskar dig pappa må du vila i frid utan smärtor....


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Usch, jag är så ledsen för din skull. Kram

2011-02-21 @ 07:23:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0