Fredag - göra beskvier

idag har vi varit i värna eftersom rikard skulle fixa lite på sin mammas bil. och då hade vi bestämmt dagen innna jag och svärmor att vi skulle göra lite hemmagjorda mini beskvier.

gjorde hälften med chokladsmak och andra hälften med kaffe smak.

sen vart det middag ute i värna åt fläskfilé och potatis och sås alltid lika gott med svärfars mat.

jag satt även och pluggade mitt socialpsykiatri

underbart bara en uppgift kvar som kommer göras på söndag



bottnarna



chokladkrämen



kaffekräm




choklad beskvier redo för att doppas



kaffe beskvierna redo för att doppas





beskvierna klara gott gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0