god morgon

god morgon där ute.

vakna vid halv åtta idag av lille man som lekte i sitt rum. han är så söt.
sen vart det frukost men gissa vad glad man belv av att titta ut??

jävla snö som föll från ovan nej tack hade jag ju sagt till det....

igår kom vårat efterlängtade samtal från netonnet.

berättar lite kort om vad som hänt innan

den22:e januari var vi där med vår laptop som dumnmade sig stod hela tiden byt batteri oavsett kabeln var i eller ej.

då skulle dom göra mjukvaru uppdatering på den och funkade den inte efter det skulle dom skicka den på verskatd för han sa att vi kom in i rätt tid för det var 6 dagar kvar på batteri garantin. så dagen efter ringde dom och sa att dom skickat i väg datan till en verkstad.

i måndags kommer ett brev till oss med kostnadsförslag då vår garanti hade gått ut men i butiken sa dom att den fanns kvar hmm??

dessa val fick vi

betala 2000:- för att få tillbaka datan lagad

betala 830:- för att få tillbaka den olagad

betala 700:- så kastar verkstaden den åt dig

jippi så vi ner till netonnet i förrgår och härjade och igår ringde dem tillbaka och sa att han som hjälpte oss gjort fel och skickat in datan utan att vi skrivit på papper om det så dom skulle ta tillbaka vår dator från verkstan olagad så vi får ha strömkabeln i hela tiden och dom står för de 830:- det skulle kostat


nu har man skrivit av sig om det vad händer mer idag?

* ska till psykologpartners

* till mamma

* till pappas grav

* till värna


så ser min dag ut idag...

skriver senare under dagen när jag kommit ut till värna

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0