gott gott

gjorde inte så mycket mer igår mer ön att jag v ar på bibblan med lite böcker sen åkte jag med micke ut till pappas grav och fick även en julklapp till vincent från micke med familj.

tände ett ljus uppe hos pappa och fixade i ordning med blommorna,

fick lite gott av mamma här om dagen från danmark då jag inte kan få tag på det här och det är varken sprit eller godis utan senap och ketchup



tröja från micke och cicci och kevin till vincent



till hörnade byxor till tröjan fick han med



mmm min ketchup och senap gott gott älskar det


idag blir det att träffa min kontaktperson och gå på stan och shoppa nya kläder

packat upp alla kläder i stl 86 med nu på morgonen och packat ner kläder i stl 80
kan inte fatta att han är så stor nu min lille prins.

nehee om man ska göra sig klar för att gå ut i snö helvetet vill ha vår nu.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0