lördag - mysdag hemma

idag har man haft en mysdag hemma med familjen.
hitta en annons på blocket med som vi ska hämta i kväll till vincent i vadstena.
den leksaken kommer han verkligen att älska bild kommer längre ner sen.


suttit och kollat film idag eller ja serie på dvd mordkommisionen älskar verkligen den serien.

middagen idag blev snitzel med rostade rotfrukter och beanaisesås.

sen måste jag säga med att rikard har skaffat glasögon och han är så himla fin i dem med. dags för mig med då att börja använda mina med.



vincent´s spis som för oljud och är helt underbar



gott



före glasögon



med glasögon




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0