min dag idag

idag har jag varit med underbara Hanna på stan.
gick omkring sen tog vi en lunch på subway gott gott

 känt varann i tio år men vart tog tiden vägen?

pratat många minnen idag både roliga och mindre roliga.

underbar person är hon...

surfa in på hennes blogg med och kolla hennes smycken som hon gör

http://hannafialotta.blogg.se/


bilder från dagen idag då



lunchen

 

lilla jag



hanna



rolig bild på hanna



underbart väder har vi haft idag dock blåste det som bara den




vincent var lite trött och somna i pappas famn när jag kom hem




ja det var den dagen.. kvällen blir lugn idag se lite på sveriges värsta bilförare.
har precis ätit mat blev falukorv och mos

sen blir det att läsa en bok och sen sova

kanske hinner med ett inlägg till efter sveriges värsta bilförare vem vet



Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken härlig bild på lille Vincent. Sovande barn är det gulligaste som finns.

2011-02-03 @ 21:40:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0