mycket och lite

idag har vi inte gjort så mycket men ändå inte lite...

har renast ur min garderob och tagit bort de kläder som blivit för stora och även tagit bort dem som är för små.. hittade även en del från när jag väntade vincent hihi...

sen har vi varit på stan och käkat lunch med daniel på five tastes men inte blev man mätt jätte små portioner tyvärr stort minus för dom där...

sen lämnade jag tillbaka två linnen till gina för tyckte inte dem satt bra och rikard hämtade ut sina glasögon så nu har i båda glasögon jag ska bara börja använda mina med..

sen åkte vi till maxi med daniel och handlade lite.
och körde sen hem daniel.


sen upp till pappa och tände nytt ljus gud så mycket snö det var det var tvungen att skotta en egen väg till graven.

sen åkte vi hem och vincent var så trött så han fick sova medans vi lagade mat som idag fick bli hemma gjord pizza underbart gott och väldigt mättande.
vincent var inte glad åt att bli väckt men han åt sin mat och somnade ganska snabbt igen

resten av kvällen har jag spelat sims och rikard något bilspel på x-box och senare ska vi titta på operation repo på tv4 sport.

ska kolla igenom förra veckans bidrag i melodifestivalen och skriva mina synpunkter i nästa inlägg inte hunnit kolla igenom dem i veckan haft annat för mg och glömt det...

jo fick besked om mitt betyg i socialt behandlingsarbete och jag fick VG fatta att jag blev glad :)




Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Grattis!

2011-02-13 @ 11:30:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0