prov

idag tisdag har jag skrivit prov i socialpsykiatri och det gick bra kändes det som.
skit nervös var jag men det var frågor jag hade läst på som tur var.

sen åkte vi och handa fika bröd för min mamma kom på besök :) så städa av lite innan hon kom och det var så kul att ha henne här vincent blev så glad att se sin mormor han gillar verkligen sin mormor.

sen kom daniel och han och rikard satt i vardagsrummet och pratade.

mamma och jag satt i köket och prata en massa länge sen vi gjorde det sist skönt att ha min mamma tillbaka har inte kunnat prata rejält sen pappa vart så dålig som han blev.

så vi pratade lite minnen och sånt och lite allmänt med,

sen åkte mamma hem och daniel var kvar och åt middag med oss och spela lite xbox.

jag har suttit med mitt ergonomi iintressant men jävligt krångligt ibland.

nu efter att daniel åkte hem har vi druckit te och tittat på mordkommisionen och pluggat ännu mer...

i morgon blir det samma plugg plugg och plugg men även ner med vincent till annica och lilla söta ludde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0