shopping

idag har jag varit på stan med christina och käkade lunch på subway gott gott
efter det blev det lite shopping av kläder.
dock ska jag lämna tillbaka två linnen jag köpte då dom var lite för små så ska hitta andra i stället.
annars hittade jag ett par jeans och ett par rosa mjukisar och en tröja.
var inne på mat källaren och köpte gott till alla hjärtansdag. blev alkoholfri champange och vit choklad fondu

köpte en ny tv i går billigt en 47" underbar är den

kommer bild sen längre ner i inlägget.

sen när jag kom hem var det bus och lek med vincent sen var det dags att göra mat. blev kycklingsoppa med varma mini baguetter. vincent åt som bara den..

sen har jag plockat i ordning på lille killens rum och plockat i ordning alla leksakerna. kan inte fatta hur mycket leksaker den ungen har. men men

sen kom även andreas på besök med fika bröd och satt och snacka lite kanon trevligt...


nu sitter vi och kollar på tv



vår gamla tv 32"

 

vår nya tv 47"






fick smaka denna på bröllopsmässan och den var riktigt god den
smakar precis som riktig champang bara att det är utan alkohol



vit choklad fondu värmes i mikron och redo att ätas med massor av god frukt



kommer bättre bild sen



tröjan kommer även bättre bild senare





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0