skrivit prov

dagen började som vanligt med frukost och bus.
sen åkte vi upp till pappa och tittade till honom. jag saknar honom som bara den.
det var jätta fint uppe vi graven. alla blommor stod så fint.

köpte med mig ett ljus som jag tände hos pappa med.










efter det åkte vi till tre och prata med dem och sen efter det blev det biltema.




sen var vi på Kina Thai i ryd och käka lunch gott gott och vincent älskade maten med




vincent äter räkchips



mmm china buffé är gott




och sen äter han vårrulle



efter lunchen körde rikard mig till skolan för jag skulle skriva prov i socialt behandlingsarbete och det gick kanon bra. var så nervös men skönt att jag klara det så nu börjar jag rejält med den nya kursen.


sen åkte vi till net on net och härjade lite men får se i morgon om det löser sig då kan jag skriva vad det handlar om.

sen hem och drack te och tog en macka och vincent åt gröt sen var det dags för honom att sova och vi vuxna åt maräng swich eller hur det stavas gott gott gott gott

nepp nu blir tv och sen sova lite...


tack för idag mina läsare sov gott och dröm söta drömmar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0