varit på stan

igår vaar jag på stan hade träff med min psykolog på psykologpartners om min tandvårdsrädsla började med avslappningsövningar som jag fick med mig hem i läxa med opch började vi med att titta på instrument som tandläkare har och jag var inte så glad åt det direkt...

sen gick jag ner till banken och väntade på min mamma

efter det ringde vi rikard som skulle hämta oss. och medans vi väntade på rikard köpte vi blommor att lägga på pappas grav och vi köpte även lunch att ta med oss hem från subway 6 mackor fick det bli....

blev två grillad kycklingbröst

två chicken teryaki

och en chicken pizzola

gott gott

hittade en ny favorit dressing. BBQ gud så god den var men älskar även honungssenapen som dom har mums mums...

sen var vi uppe hos pappa en sväng och sen åkte vi hem till mamma och åt vår lunch och kolla över lite saker jag ska göra med pappas dockhus.

sen åkte vi alla till maxi och handla lite och sen körde vi hem mamma och vi åkte hem

jag var nere hos annica och johan med en blomma för att dom har det lite tufft men ni ska veta att vi tänker på er..

sen fick vincent lite mat och sen var det dags för honom att sova.. tiden bara sprang i väg idag.


vår middag fick bli french hotdog hemma gott gott och så krispigt när man rostar brödet själv












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0