vinter och sol

vilken underbar vinter dag vi har haft idag.
på förmiddagen gick jag en promenad med vincent i vagnen och med annica och hennes underbart söta son ludvig. gick omkring i lambohov kanon trevliogt så tack för det

när vincent och jag kom hem var det bus och lek som gällde och lite lunch.

sen var det mera lek och bus och lek med rikards keyboard och vincent älskade det


sen har vi bara lekt hela dagen och fått i oss middag gjorde lite lasange i dag gott gott och vincent var tokig i det.

snart är det dags för lille man att sova pch då ska jag nörda sims tänkte jag





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0