30 år i dag

den sjunde januari fyllde mannen i mitt liv 30 år. det firades med att på morgonen äta äggröra och bacon och dricka lite te..

sen hjälpte rikard en kille att bogsera ut sin bil till värna för rikard ska laga den i veckan som kommer.

sen var det dags för mig att ta tag i allt här hemma. gjorde sverige tårta och bakade kladdkaka och fixade en massa här hemma och plocka i ordning.

sen kom rikard hem och vi gjorde oss i ordning och inväntade alla gäster.

rikards mamma och pappa kom, nettan, fegge och lina, simon, kenna, lisa, tindra och michelle.

i morgon lördag ska vi till mamma och pappa på middag.

middagen blev kycklingfilé fylld med färskost och inlindad i bacon och till det var det pommes och bearnaisesås som födelsedags barnet hade beställt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0