Dag 21 till dag 26

Dag 21 - ett annat ögonblick

ja vad ska man skriva här då.. inte en aning så skiter i det

Dag 22 - det här upprör mig

det som upprör mig mest är dom som gör barn illa oavsett det är fysisk och psykiskt
att skada ett barn är oacceptabelt. kan inte förstår hur man kan vilja ett barn illa.

läste idag i tidniingen att i hamburg hade en person lämnat en nyfödd bebis i en resväska hur kan man göra så om ingen hade hört barnet hade det lille nyfödda dött ju kan kan man göra någon så liten så illa????

Dag 23 - det här får mig att må bättre

och det är inte choklad eller liknande nej min sons leende förgyller min dag höra hans skratt se hans glittrande ögon när han tittar på mig och få se honom växa upp till en fin man.. det får mig att må bättre.


Dag 24 - det här får mig att gråta

sorgliga filmer så klart och när jag ser min pappa lida av sin sjukdom att se hur cancern har förstört hans liv att se livsgnistan sakta släckas och försvinna.


Dag 25 - en första

samma som dag 21 vad ska man skriva vet inte riktigt får nog återkomma om det tror jag


Dag 26 - Mina rädslor

jag är rädd för hundar, att något ska hända vincent. och ja vad mer finns säker massor jo höjder fyfan vad jag hatar dem och trånga utrymmen hatar när det är massor av folk eller om jag är i ett litet rum




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0