Dåligt jag vet förlåt

Har inte bloggat på ett par dagar jag vet men har inte haft tid till det tyvärr varit så himla trött på kvällarna. har kollat på massa serier på kvällarna och nästan somnat o soffan.

men det senaste som hänt som är stort är väl att jag den 10e januari börjar på Moa skolan igen och ska läsa min tredje termin. ska bli kul att börja plugga igen ser fram emot att få det gjort och få min examen och mina betyg.


lördagen var vi hos mamma och pappa en stund och umgicks lite. sen träffa jag zanna lite snabbt och lämna över lite pengar.

och sen på söndagen var jag hos zanna en sväng medans rikard var i motala med daniel och köpte en mobil. och jag hjälpte zanna med en del saker hemma hos henne.

måndagen åkte vi och handla som vanligt och sen träffade jag min christina på stan och käkade lunch på café gränden jag tog en bakad potatis med skagenröra och dom är godast i hela linköping där och med ett underbart sallads bord med gott gott

sen åkte jag hem och umgicks med min underbara familj älskar att se hur vincent skiner upp som en sol när jag kommer hem man blir tårögd...


kommer lite bilder här på vincent och så



rikard och vincent







mammas prins



glad liten skit





mamma och pappa älska dig






Kommentarer
Anonym

Andra å tredje bilden nerifrån va grymt lik theo

2011-01-04 @ 19:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0