daniel på besök

idag har det varit en lugn dag.
daniel kom på besök medans rikard var i värna med en snubbe från ett forum och kolla på saaben som rikards mamma har som dummar sig.

dommen blev ny servopump och sen motorolja. blev billigare än vi trodde från början tack och lov.

jag har tvättat hela dagen och vikt tvätt och diskat och busat gärnet med vincent jagat varann runt hela lägenheten.

sen åkte rikard och daniel senare på eftermiddagen till net on net med våran dator och lämnade den på lagning.

resten av kvällen har varit lugn ätit god middag som blev

fläskfilé medaljonger med ris, sallad och bearnaisesås gott gott. nu blir det tv tittande och sen sängen med en underbar bok har börjat om med mina kallentofts böcker nu läser jag midvinterblod.





middagen idag daniel tog kort och maila tack tack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0