den absolut värsta dagen i mitt liv

i en vecka ha vi vakat över min pappa på sin dödsbädd.
kämpat med att se honom slåss för sitt liv.
från och med i torsdags har jag varit en zombie då började det värsta. mamma ringde och sa kom nu.
och vi kom dit och stanna till midnatt grät i floder men pappa kämpade tillbaka.
tillbaka på fredag morgon mamma och min bror hade varit vakna hela natten. med vincent på landet satt vi hos pappa till midnatt igen med samma procedur började ta på mitt psyke.

kom tillbaka på lördagen och läkaren trodde att det var max 24 timmar kvar nu så där satt jag igen med mina bröder och min mamma. rikard skickade jag till värna. han kom senare på kvällen men jag pallade inte att vara hos mamma den natten så åkte hem igen.

sen kom söndagen usch denna dagen Söndagen den 16e januari 2011 kommer alltid att vara den värsta dagen i mitt liv. du lämnade oss pappa i lugn och ro utan smärtor....
det var tufft att se dig ta ditt sista andetag. se dig försvinna. älskar dig pappa kan inte fatta att du är borta du fattas mig..

må du vila i frid och i ro pappa, nu slipper du dina smärtor mer. sov gott pappa vi ses i körsbärsdalen


Kommentarer
annica

Beklagar verkligen sorgen gumman!

Många kramar

2011-01-17 @ 21:23:30
URL: http://annica123.blogg.se/
Rebecka

Fint du har skrivit Madde. Det är nog en stolt pappa som är i himlen och kommer följa dig och Vincent. Sorgen kommer aldrig försvinna men den lär bli lättare att hantera för var dag. Jag beklagar verkligen och hoppas att du mår ok trots omständigheterna. Kramar till dig!

2011-01-17 @ 23:14:23
URL: http://booboo.
JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR VINNAREN AV TANDBLEKNINGEN UTSEDD, TITTA IN OCH SE OM DET BLEV DU? :)

OM INTE SÅ TACKAR JAG FÖR ATT DU DELTOG!

2011-01-18 @ 21:28:27
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0