en av de värsta dagarna i mitt liv

09,37 får man ett mail från mamma bara ett par inuter ringer hon till rikards mobil och säger att vi måste komma dit nu.. kastade på oss kläderna och hoppa in i bilen och jag hade så ont i magen ville bara spy var rädd för vad som skulle hända,,, kommer dit och springer in till pappa och mamma tar ut mig och berättar att LAH berättat att pappa inte har mycket kvar nu kroppen lägger av mer och mer. han mådde ju så bra när vi var där dagen innan och var så glad men på kvällen och natten hade han blivit sämre och han hade fått bröstsmärtor under morgonen och han fick morfin sprutor. fan hatar detta det här är en av de värsta dagarna i mitt liv vi var där allihoppa jag oc mina bröder och rikard och vincent.. kunde inte sluta gråta... rikard och vincent åkte till landet senare för jag ville inte att vincent skulle vara där.. men innan dom åkte körde rikard mig till pingst kyrkan och jag sprang och leta efter simon i 30 min innan jag hittade honom och fick låna hans mobil då min måste lagas sen körde rikard mig till pappa igen och sen åkte dom till värna. satt hos pappa hela dagen bara grät och grät vill inte att min pappa ska dö vill ha honom i mitt liv för evigt så mycket han ska lära mig ju som jag inte hinner lära mig....
fan fan fan fan fan fan fan fan fan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0