en vecka

dagen idag har börjat med familje bus i sängen mycket lek och skratt vincent är så vild när han leker i sängen han är underbar min prins. sen blev det frukost och sen var det bara att börkja med dagens jobb.

vikt och hängt i kläder i garderoberna
tvättat två maskiner tvätt och hängt upp dem
sen nu är det lunch sen ska det bytas sängkläder med
har även hunnit diska med.
skönt när man får i ordning på allt.




idag är det en vecka sen min pappa lämnade oss i stor sorg. saknar dig så himla mycket pappa du fattas mig så himla mycket. men jag vet att du har det bra n u och slipper lida.
saknar de stunder vi prata i telefonen eller när vi satt och tittade på dicovery channel det var verkligen bara du och jag då







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0