fem års kalas

skriva lite om gårdagen då. vi tar det från början när vi vaknade.

vincent väckte oss vid halv nio som vanligt och han var ledsen så rikard gick upp och fick en chock när han öppnade rummet.
där står vincent naken i sängen blöjan ligger ut och in fortfarande ihop klistrad brevid hur han lyckats med detta vet vi inte men men och hela sängen , väggen, alla sängkläder och vincent är fullt av bajs. så ner med ungen i badkaret och tvätta av honom och sen ta alla säng kläder och spola av och tvätta och sen göra rent vägg och säng. sånt som händer när man får barn.

sen blev det frukost och vi såg en film efter det the vampire´s assistant och den var rent skit faktiskt tyvärr.  sen tog vi det lugnt fixade med tvätten och sånt. ch jag gjorde mig i ordning med make up och sånt och fixa upp håret i min långa hästsvans.







sen åkte vi vid halv två och lämnade tillbaka filmerna som vi hyrde förra veckan och rikard körde sen mig och vincent till min bror för vi skulle dit idag på kalas min brorsdotter tindra blev fem år igår gud vad tiden försvinner snabbt minns när vi var på bb när hon var född.

rikard hjälpte en bekant med att titta på hans bil.

var hos bror en stund och sen hämtade rikard osss och åkte till öb och handla mys och sen hem och fixa i mat i vincent´s lilla mage och sen var det dags för honom att sova.

sen gjorde jag mat till mig och rikard blev teryaki marinerad kyckling med ugnsrostade rotfrukter och jensen´s favoritsås gott gott " bild på det kommer när jag kan få in det i datan"

sen såg vi på tv och hade myspys kväll underbart.

sen vidd halv tolv hör vi hur vincent hostar till och sedan kräks. hela sängen och golvet och vägg och min prins är ner spytt jaja ner i badkaret igen och spola av och tvätta honom sen ta sängen, golvet och väggen. allt verkade sedan lugnt så la honom igen hann bara stänga dörren så var det likadant igen suck. då fick han vara upp med oss låg helt vettskrämd i min famn lille bebisen.

sen när jag skulle fixa med tvätten hör man rikard skrika en gång till. efter det fick han 50 ml vatten och var vaken i en timme och sen somna han igen. efter det var det lugnt han har sovit hela natten och är pigg och glad idag...

så det var en fartfyld dag det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0