haft annat att göra

har inte kunnat blogga något denna veckan haft massor och göra och många tårar att fälla.
haft massor att göra nu efter pappas bortgång. varit med familjen på begravningsbyrån, tittat ut begravningsplats, vi har fixat med dödsannonsen och beställt blommor och massa.
gud jag kan inte fatta detta usch och fy och faaaannnnn

igår torsdag var vi ute i värna med pappas verktyg och gjorde i ordning det och så fick jag se pappas bil.. fy fan bröt i hop direkt men måste hitta min vardag igen tacka vet jag att jag har rikard och vincent som hjälper mig igenom allt detta skit.


plugga ska jag med försöka göra för att få annat att tänka på...




är och förblir pappas lilla flicka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0