handleding

var i skolan igår på handledning ja det tog ju bara tio minuter lite konstigt men men efter det gick jag med christina på stan och vi åt lunch på steve´s blev kycklingspett med sasllad, pommes och dip sås.

sen gick vi en sväng på stan och jag in på gallerix och köpte en mapp med betty boop på, pennfodral och tre stycken fotoramar. bilder på det kommer så fort jag får min telefon igen.

sen åkte jag hem till mamma ville överraska henne men chii fick jag hon var inte hemma hon var och träna lite men kom hem vi tre så då satt vi och prata om begravningen och allt sånt.

rikard hämtade mig på kvällen för han och vincent var på landet hela dagen och laga bil.

åkte till maxi och handlade hem för hela veckan och det var riktigt skönt.

sen hem och få i lilleman mat och sen bums i säng.

rikard och jag åt senare sen satt jag och plugga fram till halv tolv sen var det dags att sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0