hyrde film förra fredagen

vi hyrde lite film på hemmkväll i fredags förra veckan men har inte hunnit och se dem förra helgen så har kollat på dem i veckan. hyrde tre stycken för 120:- i en vecka helt kanon tycker jag


den första vi såg var filmen:

vampyrer suger



den var riktigt rolig faktiskt hehe gjorde narr av alla filmer och serier med vampyrer
så den rekomenderar jag verkligen den får 5/5 möjliga



sen såg vi här om dagen filmen

knight and day



denna filmen var sjukt bra action från början till slut och man kunde inte ta blicken från filmen en ända sekund så se den är ett måste faktiskt

5/5 möjliga av mig


sen har vi den sista filmen som vi såg i morse nu då

The Vampire´s Assistant



vad ska man säga om denna film?
händer nada och tråkig man blir snabbt rastlös när man ser den
slutet var rent skit faktiskt suck. verkar som om detta var en berättelse om karaktärerna och att det ska komma en fortsättning men i så fall när då???

2/5 möjliga en poäng av dessa två är för det vackra spindeln


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0