mycket på en dag

igår lördag var vi först på city gross med rikard´s föräldrar och handlade lite grann.
sen bar det av hemm och fixade lunch ja det fick bli mac and cheese och sen somnade vincent.

efter att vincent sovit åkte vi ut till tornby och snacka med dom om hemtelefon och så. ja så nu har vi det med igen. sen förlängde jag mitt abonemang hos dem med.

sen åkte vi till maxi och hämtade kaffe till mamma och köpte fika med.

sen ut till mamma och fikade och umgicks och rikard fixade en låda i köket med.

vincent åt upp halva mormors semla han vart så söt hehe..

sen hem och fixade lite middag blev wok med fläskfilé och stekta nudlar till det gott gott..



semle bebisen



sötis



wok



stekta nudlar med purjolök oc böngroddar






serverat och klart


hittade även lille missen på skötbordet men blöja ville han inte ha









ja det var den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0