ny frisyr och färg till begravningen

var med mamma hos frisören idag och klippte håret och fixade en ny färg med.

på bilderna som kommer sen är färgen brun men den är mer rödbrun och just nu mer åt det röda hållet och svart färg i underhåret.

efter att vi var klara på


Lundgren & Haagaard by Kadus

http://www.lundgren-haagaard.se/om_oss.htm



som stället heter vi var på gick vi till fastighetsförmedlingen och fixade med det sista efter försäljningen i somras och sen in till begravningsbyrån och kolla så allt var klart till i morgon.

sen tog vi en lunch på subway blev en dagens som idag var kalkon och skinka gott gott.

sen upp tll sjukan och prata med prästen om i morgon.

efter det vart det till maxi och handlade hem det som behövdes till veckan och mamma följde med sen åkte vi hem med henne. sen åkte vi och hämtade min älskade mobil som kommit tillbaka äntligen fan vad jag saknat den älskar min x10.

sen hem och somna på soffan och rikard fixade middag som idag fick bli plättar.

resten av kvällen är lugn se på tv kommer sova skit dåligt i natt kan inte fatta att begravningen är i morgon känns så himla konstigt saknar min pappa så otroligt mycket.


nu kommer bilderna på när jag satt hos frissan (Johan) med gegga i håret och hur det blev efteråt




jag med gegga och vatten ånga



hatar att ta kort på mig själv



försök till ett bra kort men men



ett till försök




blir bättre när rikard tar kort faktiskt




utsläppt




underhåret..


fan så nöjd jag är med min klippning och den eller de färger jag fick



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0