plugg

började skolan igår. var där men slapp uppropet och all info då man redan fått det så mpnga gånger så jag kunde gå direkt in och fixa med mina kurser jag ska läsa denna terminen och det blev följande

1. socialt behandlings arbete

2. socialpsykiatri

3. sjukvård (bara praktik då teorin är klar)

4. ergonomi.

så idag satte jag igång med studierna och det är riktigt intressant. ska göra ett studiebesök på behandlingshem i första uppgiften och det ska bli intressant men ska ju hitta ett bra ställe med.

sen är det mycket artiklar och sånt att läsa och skriva om och fördjupa sig i allt från kriminalitet, droger till att komma tillbaka till samhället.


var hos pappa idag med älskar min pappa umgicks och prata en del var lite små dåsig idag men att se hans kärlek i hans ögon gör mig glad och får mig alltid att le...

ska dit varje dag nu.. studerar när jag är där med....


dags att plugga igen puss och kram alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0