semla

idag har vi tagit det lugnt..

varit hemma hela dagen och bara njutit faktiskt.. städat bort julen så nu är allt det borta tack och lov trött på att se julsakerna nu.

busat massor med vincent har vi gjort här med och planerat i för rikards dag i morgon då han fyller 30 i morgon.

ska göra en sverige tårta tänkte jag och se får vi se vad det mer bli..

hoppas att vincent snart ska börja gå med han vågar inte rädd för att ramla tyvärr...


men men nu kommer lite bilder..

åt semla för ett tag sen hos mamma och pappa och vincent åt en egen med



gott gott






så här ser man ut när man 'ätit semla



skrapar bort med skeden är bra det



en julklapp jag fick av min brorsdotter som är fyra år gammal




trött efter att man busat hela dagen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0