ute och fara hela dagen

har varit i väg hela dagen idag. var med mamma idag.
sen var vi på stan med rikard och vincent.
åt lunch på subway mmm älskar deras mackor goda och lagom mättande och deras honungssenap dressing är det godaste jag någonsin smakat.. gott gott. sen ner till norén och egnlund och mamma titta på rean sen till dressman och titta om rikard kunde hitta något men tyvärr inte.

på vägen ut ur gränden fick vi varsin godispåse att gå in i butiken och fylla gratis tack så mycket telenor för vårat mys i kväll








mm tack så mycket



mm kvälls mys


sen gick vi till clas ohlsson och köpte diverse skruvmejslar till mamma från oss.
sen gick mamma till banken och skulle fixa en del saker och vi gick till naked juicebar och köpte en pineappel paradise med äpplejuice istället för apelsinjuice och vincent drack upp halva. och jag andra halvan rikard ville inget ha.

sen ut till blomsterlandet och köpte blommor med mamma och sen körde vi hem henne.

vincent sover redan han somna halv sex idag trötter...

i kväll ska vi se sveriges värsta bilförare hehe

ha det bra alla


älskar min pappa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0