27:e juni - kalas

igår fyllde min underbara brorsdotter 13.. shit hon är redan tonåring kan inte fatta det...
detta inlägget får handla om kalaset och sen kommer ett till om resten av dagen.

kom dit vid halv tolv och fika lite... vincent fick leka lite med tindra.

michelle fick fem nagel lack av oss i väldigt starka färger precis som hon ville ha.


fikade som sagt lite blev kladdkaka, kakor och bullar.. brosan var i köket ooch bakade till eftermiddagen då fler gäster skulle komma men hela våran dag var fullbokad så vi kom vid lunch...

mich gjorde egna cupcakes men han inte smaka dem men de såg kanon fina ut...

och nu lite bilder



bus med kusinen



mich målar naglar



de tre kusinerna



vincent och pappa



bus på gång




kusin bus



mannen i mitt liv



far och dotter




här fixas frosting



muffins



gott gott




choklad cupcakes med hallon frosting



pajskal med citron kaka och hallonmaräng






såpbubblor tyckte vincent var roligt



väldigt roligt



mamma ska blåsa bubblor med



vincent försöker fånga bubblorna




mich fick måla på mina naglar med





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0