äventyr

idag har vi köpt en ny vagn till vincent att ha när vi reser och så och även att ha nu i sommar då den tar mindre plats.



vincent trivs i nya vagnen



lille prinsen



riktigt skön att köra med



sen går jag utan kryckor dock med hårt lindad fot då den bara var kraftigt stukad skönt att det inte är en fraktur eller liknande.



sen har vi spelat minigolf i berg en sjuk bara rolig med krångliga och orealistiska regler tyvärr...





sen var det ju marknad i berg och ja jag köpte något så häftigt som vatten kulor går även under namn så som crystal soil, vattenkristaller och så... fick ta lite bilder för hon som sålde finns på tradera och nätet men bara två som säljer på marknader.





vatten kulor





riktigt snygga och häftiga var ju tvungen att köpa två påsar hem till mig själv



en påse med blandade färger köpte jag



och en påse blåa köpte jag med



nu blir det att grilla fläskytterfilé som är marinerat i teryaki marinad sen ska vi grilla majskolvar och till det blir det sås och croketter.




grillas



väntar på att grillas



ska grillas



gott gott




mm kall sås


ikväll ska även min gamla cykel bort ;(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0