bilder

här kommer lite bilder från när vincent sov över hos sin farmor och farfar när rikard och jag var på öland... bilder när han badar, när det plockar smultron och lite ute lek med...




farfar trär smultron på ett strå



mmm gott gott



vincent gillar smultron



mammas sötnos



prinsen



vincent älskar att åka i sin vagn




dags att bada



lycka







plaska är kul





leka med båten är roligt










bus med farfar














farfar är rolig att leka med



vincent och farmor



titta farmor titta där



han har blivit stor min kille



mammas stora lilla kille


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0