blev inget bloggade igår...

valde att inte blogga igår för att jag ville vara med familjen.

vi kollade på film i går vi såg alla tre änglagård filmerna jag hade inte sett en enda av dem och dom var ju riktigt bra faktiskt...

sen åt vi mini vesuvio pizzor rikitgt goda faktiskt som vi köpte på lidl kan varmt rekomendera dem

sen var det en lugn dag resten av dagen... var nere hos pillan och tina med en sväng på kvällen....


till middag igår blev det pannerad torsk med kokt potatis och gräddkokt spenat












pizzorna







så jäkla goda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0