dagens inlägg


så här har min dag varit idag:


07:14 telefonen ringer och det är jobbet...
fick hoppas in och jobba till 16:30 men det gör ju inget för jag älskar mitt jobb...

efter jobbet kommer man hem och möts av en underbar prins som ger sin mamma massor av pussar.

älskar verkligen min lille vincent du är och förblir mammas dyrbaraste och den mest värdefullaste skatt

blev en snabb dusch och sen iväg till maxi och handla lite och sen hem och fixa middag

middagen idag blev inte fisk som det stod i listan utan kyckling gryta med cognac och kantarell cremefraiche och sen med majs i och till det vart det ris... jag hade även hela champinjoner i för det tycker jag är gott men det gillar inte rikard,,,





sen nu till efterrätt har vi mumsat jordgubbar och mjölk



mmmm sommar



vincent har ju varit ensam med sin pappa idag och underbara pappa har ju tagit kort till mig..









vincent äter potatis sallad och snitzel



mammas trötta prinsar







ni är ju bara för söta.... jag älskar er så otroligt mycket




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0