en lugn dag hemma

idag har vi varit hemma.. bara tagit det lugnt och vilat..

jag har fixat med en massa gammla räkningar och gjort i ordning dem och sen packat undand dem för ett par år innan de ska kastas.


sen har jag fotat en massa bilder av vincent´s gamla kläder som ska väck...

sen har vi fixat med min cykel som ska bort i morgon....


ja annars har vi bara tagit det lugnt ätit en god lunch som var snitzel och kina mix och nu sitter rikard och grillar fläskfilé och till det blir det pommes och kall bearnaisesås.

blir att se en film och bara ta det lugnt och mysa med mannen i mitt liv.. vincent sover redan och är mätt och belåten....

ja det var den korta dagen det....

i morgon blir det mera spännande och bilder då med.... men vad det är säger jag inte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0