ensam hemma

igår eftermiddag var jag och vincent ensama hemma.
rikard var i stockhom med sin kusin så vincent och jag var hemma och lekte och busa... vincent åt plättar med vaniljglass runt fem tiden igår och kvart över fem däckade han och ja där satt man ensam så jag bakade lite gjorde chokladbollar och sen satt jag och kolla på tv och spela lite sims...

min middag blev några rån och sen tog jag en varma koppen med kantarell smak...

rikard kom hem vid tio tiden i går kväll och hade köpt med sig lite godis... min älskling det,,,,,



chokladboll smet


okej bjuder väl på ett kort när jag är nyvaken fy fan ser för jävlig ut då ju






så det var dagen igår det.....




XoXo // madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0