fynden i Ullared

nu är vi hemma från Ullared och vilken underbar dag och vilka fynd vi gjort...

men vi kan ju ta det från början...

åkte hemifrån vid kavrt i sju sen tog vi frukost vid brahehus blev yogurt, äggmacka, och the/kaffe.
vincent åt som en tok helt galen var han i äggmacka...



snart svänga av




snart frukost




vi rastplatsen



underbar utsikt



vincent och farfar



vincent springer mot sin pappa som går med farmor




ja jag är trött hehe





dricka farmors yogurt är bäst




vincent och farmor



man vaknar till av frukost


sen rullade vi vidare mor ullared och jag somna lite då och då på vägen och när det bara var max 2-3 mil kvar stanna vi för att fylla på energi och sträcka på benen

fikade lite med ballerina kladdkaka och saft gott gott


och vincent fick springa av sig lite med




vincent och farfar







vacker utsikt med en kyrka på andra sidan vattnet

sen körde vi de sista milen och vincent somna en stund och det var skönt det så jag tog lite kort inne ifrån bilen med på rikard och svärfar och sen när man minst anar det så var vi framme på gekås....




älsklingen



svärfar och toppen av vincent´s huvud




lille jag i bilen



framme i ullared



ute parkeringen




ja bilden säger sig självt tycker jag




sen var vi där inne och shoppa ett tag hade en liten lista som vi gick efter om vad vi skulle köpa och vad vi skulle titta på och så,,,, och så vart det ju lite extra med men inte mycket alls...

sen gick grabbarna med alla varor till bilen innan vi skulle gå och äta,,, jag och kina mat och de andra åt kebab kina maten var underbart god mmm me love it och vincent älskade maten han med han åt av mig och rikard...


sen var vi över och kolla i andra butiker men hittade nada men är övernöjd med dagens fynd


då så till dagens fynd då:



linnen till mig ett rosa, en citron gul och en turkos



vitt linne till rikard




rosa everlast byxor till mig



vitt långt linne till mig



ny natt tröja till mig



ett par röd/rosa mjukisar till mig



en as snygg tröja till rikard



t-shirt till rikard



en snygg och tuff kepa till vincent




strumpor till vincent




ett par strumpor till till vincent



bälten ett svart till rikard, ett svart till mig och ett neon gult till mig



en kortärmad skjorta till rikard



det var kläderna det nu till det övriga





en epilator fick jag av rikard i sen födelsedags present från obh nordica




ett skin till våran laptop



en parfym till mig




en dag creme till mig



fransk manikyr set till mig



parfym till rikard



en film




skiva till vincent



dålig bild jag vet men i alla fall ett chockrosa nagellack till mig




muffins formar



halsband till rikard


stannade till på vägen hem och fika lite sen somna jag och vakna upp hemma i linköping... och nu är vi hemma och har haft en underbar dag.,,,

nu ska jag äta äggmacka igen och umgås med mannen i mitt liv


XoXo





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0