god morgon där ute

god morgon mina kära läsare,

kul att se att isnitta så är alla som har lösenordet inne dagligen en del verkar vara inne flera gånger om dagen som igår när jag hade 46 sidvisningar..

detta gillar  jag.

dagen idag då?

solen skiner, himlen är blå och det är sommar... men kan ju bli för varm med och det vill vi inte.

idag ska jag ringa csn och snacka lite sen blir det att städa här hemma innan jag ska dra mig till jobbet ett par timmar på kvällen..

vincent, rikard och svärmor ska åka ner mot nässjö trakten idag och hälsa på en gammal bekant till dem.

så för mig blir det att ta det lugnt och göra lite hemma och jobba kanske sitta i solen på balkongen och läsa en bok eller något om tiden finnes..


jaja  det var väl det för nu.,... hörs i kväll eller under dagen vem vet

XoXo//madeleine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0