har inte hänt något

hej hej

vet atrt jag inte bloggat sen i onsdags men inget har typ hänt.

i torsdag var vi hemma nästan hela dagen och kolla på skilda världar vol 2

sen åkte vi till min brors jobb och lämnade över lite nöter som jag köpte till honom i ullared och sen en present.. han fick en rosa diskmedels pump

sen åkte vi till maxi och köpte min nya mons kallentoft bok och en baguette som vi skulle ha till soppan





älskar verkligen hans böcker....



resten av torsdagen var kanon lugn..


igår fredag gjorde masn inte heller för mycket nytta var på en andra intervju som personlig assistent så få väl se om jag får det verkar så i alla fall..


sen hem och tog det lungt käka lite lunch sen somna jag i soffan i två timmar sen åkta vi till maxi och köpte pommes och fredags mys... och när vi kom hem blev det att grilla fläskfilé och majskolvar till det serverades pommes och bearnaisesås.

till maten tittade vi på nya narnia filmen och sen efter det tittade vi på luftslottet som sprängdes


narnia var grymt bra en film jag varmt rekomenderar till alla..

luftslottet som sprängdes har man sett många gånger och även läst boken men den är riktigt bra.





idag lördag vet jag inte ännu vad som händer. det märks... bye bye så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0