hatar att vänta

har idag varit på vårdcentralen med min fot och dom skickade mig vidare till skut röntgen.

efter det åkte jag hem för de skulle ringa ang röntgen svaren idag men jag hatar ju att vänta har nu väntat tre timmar suck,,, måste ju veta om jag ska till vårdcentralen igen eller om jag ska till ortopeden...  det tar inte tre timmar att titta på en bild....

vill ju veta om jag kan jobba i morgon eller ej vill jobba trivs ju som bara den där älskar att jobba som personlig assistent...

som foten är just nu är den hårt lindad och svullen som fan och jag kan inte gå på den alls... men hör jag inget idag så blir det att knpra panodil och linda foten som bara fan i morgon och gå och jiobba jag sviker inte min brukare så det så...


rikard och vincent är just nu i värna och hhar det gött vincent leker som bara den och rikard meka med våran bil som ska besiktas på måndag.


ja det är väl vad som hänt idag hittills.. men som sagt JAG HATAR ATT VÄNTA!!!!!!!!!!!!1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0