hej igen

för ett tag sen eller ja rättare sagt 13e februari lade jag ut ett youtube klipp på min son när han spelar keyboard med sin pappa och ingen kunde se det men nu blir det så att alla video klipp på vincent kommer på youtube men måste gå via en länk.

här är länken till klippet när han spelar keyboard:

http://www.youtube.com/watch?v=oGpsP9pqt5Q


sen tänkte jag bjuda på en bild rikard tog på vincent när han sover



ja ser ju inte skönt ut...


men rikard la honom till rätta efter att han tog kortet.....


ps. ni kan väl prova länken och se om den funkar.. lämna gärna kommentar på filmen antingen här eller på youtube.ds


Kommentarer
Angeliqa

Oj! Vilken talang Vincent har! :)Alla chanser att bli musiker, DJ eller ljudtekniker :) Gulligt! :)

2011-06-25 @ 21:03:23
Annica

Haha, så söt han är :)

2011-06-25 @ 21:30:25
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
rose-marie gustavsson

Vad månde bliva. Kanske nästa Robert Wells hihi

2011-06-26 @ 18:21:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0