Hos min mamma

just nu är Vincent och jag hemma hos min mamma och umgås lite med henne.

rikard är med sin storebror på mantorp park och ser på gatebil.... det tycker jag de ska göra.. de brukar vara på videc men det är ju inställt i år tyvärr så då fick det bir gatebil.


Mamma, jag och Vincent har varit på tornby en sväng tog en promenad och hade hoppats på att vincent skulle somna men nej då.. först till systemet för mamma skulle ha något där och sen gick vi ill ikea och kolla runt de hade öppnat något nytt där.... och de bjöd på djupfryst tårta inte gott....

vincent fick en nalle av en trollkarl och han blev så glad lille vincent...

fick en ny skötväska av mamma med som vi köpte på ikea så jäkla smidig den var tar kort i kväll och lägger upp...


sen tog vi en mjukglass var vincent åt upp hela sin stora mammas duktiga kille...

nu är vi åter hemma hos mamma och inväntar lunchen som blir lasange och grönsallad... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0